LoL 10.15 Yama Notları

LoL 10.15 Yama Notları

Dünyanın en büyük moba oyunu olan League of Legends (LoL) oyunun 10.15 yama notları yayınlandı. LoL 10.15 yama notlarını sizler için paylaşıyoruz.

League of Legends (LoL) 10.15 Yama Notları

Daha Esnek Bir (Dereceli) Esnek Sırası

Clash'in ve 5 kişilik kısıtlamasız derece sisteminin gelişiyle birlikte, aynı yaklaşımı Dereceli Esnek sıralarda da izlemeye karar verdik. Artık oyuncular Bronz kankaları, Şampiyonluk dostları veya istedikleri herhangi biriyle birlikte dereceli oyun oynayabilecek!

Clash'e benzer şekilde, bu sistem de yüksek beceri düzeyindeki oyunculara öncelik veren ağırlıklı ortalama ölçütünden faydalanacak. Yani Bronz arkadaşlarınızı Elmas düzeyindeki oyunlara sürüklemeden önce bir kez daha düşünmenizi tavsiye ederiz. İyi eğlenceler!

Şampiyonlar

(YENİ) Lillia

Narin Gonca

Lillia 10.15 Yaması'nda seke seke heyecana dahil oluyor!

Aphelios

Q'nun Gözcü Taret'inin etkinleşme menzili azaldı; Gözcü Taret'in etkinleşme süresi arttı. Q'nun Runaan'ın Kasırgası'yla fırlattığı okun rakiplerin deşip geçme etkisi kalktı; Infernum'un kritik vuruş gerçekleştirdiğinde yaptığı alan etkili atışların sayısı azaldı; Infernum'un Runaan'ın Kasırgası'yla birlikte yaptığı alan etkili atışların sayısı azaldı; Infernum'un Runaan'ın Kasırgası'yla birlikte kritik vuruş gerçekleştirdiğinde yaptığı alan etkili atışların sayısı azaldı; Infernum'un Runaan'ın Kasırgası'yla birlikte yaptığı alan etkili atışların boyutu küçüldü.

Crescendum'un taretinin daha az alan kontrolü sağlaması için saldırı menzilini düşürüyor ve rakiplerine silaha tepki verme fırsatı sunmak için hedef belirleme hızını azaltıyoruz. Değişikliklerin geri kalanıysa Infernum'un Runaan'ın Kasırgası'yla birlikte oluşturduğu sinerjiyi zayıflatmaya yönelik.

Genel

GİDERİLEN HATA Aphelios'un Gözcü Taretleri artık Mana Akışı Yüzüğü'nü doğru biçimde tetikliyor.

Q - Çakram, Crescendum

TARETİN TETİKLENME MENZİLİ 575 ⇒ 500

TARETİN ETKİNLEŞME SÜRESİ Menzilindeki hedefe 0,25 saniye sonra saldırmaya başlar ⇒ Menzilindeki hedefe 0,35 saniye sonra saldırmaya başlar

Q - Alev Silahı, Infernum

KALDIRILDI: RUNAAN'IN KASIRGASININ OKUNUN DEŞME ÖZELLİĞİ: Runaan'ın Kasırgasının okları artık içinden geçtiği tüm rakiplere hasar vermiyor (alan etkili atışlar ve normal Infernum ateşleri hâlâ içinden geçtiği hedeflere hasar veriyor).

KRİTİK ALAN ETKİLİ ATIŞ SAYISI 8 atış ⇒ 6 atış

RUNAAN'IN KASIRGASININ ALAN ETKİLİ ATIŞ SAYISI 4 atış ⇒ 3 atış

RUNAAN'IN KASIRGAS'NIN KRİTİK ALAN ETKİLİ ATIŞ SAYISI 8 atış ⇒ 5 atış

GÜNCELLENDİ: RUNAAN'IN KASIRGASININ ALAN ETKİLİ ATIŞ BOYUTU Eşyanın alan etkili atışlarının uzunluğu 100 Menzil civrı azaltıldı.

R - Ay Işığı Nöbeti

GİDERİLEN HATA Aphelios yeteneğin kullanımı sırasında katledilirse, artık bekleme süresine girmeden hasar vermiyor.

Caitlyn

Taban saldırı gücü ve hareket hızı arttı.

Caitlyn uzun zamandır profesyonel düzeyin metasına giremiyor ve onun belli meta kompozisyonlarla birlikte ve bunlara karşı makul ölçüde uyum sağlayacağını düşünüyoruz. Bu değişiklikler, onun erken safhalarda kuvvetli nişancılardan biri olarak tercih edilmesine yardım edecek.

Taban nitelikler

SALDIRI GÜCÜ 62 ⇒ 64

HAREKET HIZI 325 ⇒ 330

Fiddlesticks

W'nun minyonlardan kazandığı iyileşme azaldı.

Tank Fiddlesticks, üst koridordaki rakiplerinin tüylerini diken diken ediyor, diğer dizilimlerine gölge düşürüyor (özellikle de YG dizilimleri) ve ona karşı oynayan oyuncuların başını ağrıtıyordu. Korkuluğumuzun hiçbir zaman tank dizilimlerine yönelmemesini istemiyoruz ama ormancı Fiddle şu anda iyi bir noktada ve bu değişikliklerin oyuncuları Fiddle'ı öncelikle bir büyücü olarak oynamaya teşvik edeceğini umuyoruz. 

W - Kan Hasadı

İYİLEŞTİRME Minyonlara karşı %25 etkili ⇒ Minyonlara karşı %15 etkili

Gragas

W'nun hasar oranı arttı. R'nin hasar oranı arttı.

Bu şarap gurmesinin hem savaş başlatabilen hem de rakipleri anlık hasarıyla eritebilen bir YG büyücüsü olmasını istiyoruz. Dolayısıyla ileri safhalardaki hasarını arttırıyoruz. 

W - Ayyaş Hiddeti

HASAR ORANI 0,5 Yetenek Gücü ⇒ 0,6 Yetenek Gücü

R - Patlayan Fıçı

HASAR ORANI 0,7 Yetenek Gücü ⇒ 0,8 Yetenek Gücü

Irelia

Pasifin yük başına sağladığı ilave saldırı hızı arttı.

Bıçaklı dansçımız tüm beceri düzeylerindeki, özellikle de ortalama düzeydeki uzayan oyunlarda geride kalıyor. Koridor aşaması ve orta safhalarda gösterdiği performansın arasındaki açığı kapatmak için güç artışını ve düello potansiyelini dikkatlice arttırıyoruz.

Pasif - Ionia Azmi

YÜK BAŞINA İLAVE SALDIRI HIZI %8/10/12 (1/7/13. seviyelerde %40/50/60) ⇒ %8/12/16 (1/7/13. seviyelerde %40/60/80)

Lee Sin

W'nun bekleme süresi arttı.

Lee'nin hem seçkin hem de profesyonel düzeyde devamlı oluşturduğu tehdidi görmezden gelemeyiz. Bu yüzden tüm oyun boyunca sahip olduğu hareketliliği ve hayatta kalma kabiliyetini dizginlemek için, en çok güvendiği yeteneklerden birinin bekleme süresini arttırıyoruz. 

W - Koruma Güdüsü

BEKLEME SÜRESİ 12 saniye ⇒ 14 saniye

Ornn

Taban zırhı azaldı.

Rakiplerine daha fazla takas imkânı sunmak adına, bu demircinin ateşini biraz söndürüyoruz. 

Taban nitelikler

ZIRH 36 ⇒ 33

Rakan

Pasifin bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde azaldı ve artık 18. seviyede şekilde duracak şekilde seviye başına azalıyor.

Rakan'ın oyun boyunca ilerleyişinin daha akıcı hissettirmesini sağlıyoruz. Gösterişli şovmene getirdiğimiz bu yaşam kalitesi değişikliği, aynı zamanda ufak bir güçlendirme niteliğinde. 

Pasif - Alımlı Kürk

BEKLEME SÜRESİ 1-17. seviyelerde 40-16 saniye (en son 17. seviyede olmak üzere her 2 seviyede bir 3 saniye azalır) ⇒ 1-18. seviyelerde 40-14,5 saniye (en son 18. seviyede olmak üzere her seviyede bir 1,5 saniye azalır)

Shen

Pasifin kalkan değeri artı.

Shen'in metadaki diğer üst koridor şampiyonlarıyla başa çıkabilmesi ve koridorda soluklanabilmesi için kalkanını güçlendiriyoruz. Bunun metaya ikinci bir tank getirerek üst koridorda ve genel olarak takım kompozisyonlarında çeşitliliğe yol açmasını umuyoruz.

Pasif - Ki Kalkanı

KALKAN DEĞERİ 1-18. seviyelerde 50-101 ⇒ 1-18. seviyelerde 70-121 (ilave can oranı değişmedi)

Skarner

Q'nun hasar oranı ve ilave hasar oranı artık hedefin azami canına bağlı olarak artıyor; güçlendirme süresi arttı, bedeli arttı ve artık sabit.

Akrebimizin hasarını arttırıyoruz. Böylece artık eli ağır dizilimleriyle (ve tabii ki iğnesiyle) rakibinin ön saflarını daha etkili bir şekilde darmadağın edebilecek. Ayrıca E'sine getirdiğimiz yaşam kalitesi değişikliği de cabası!

Q - Kristal Kıskaç

HASAR ORANI Toplam saldırı gücünün %33/36/39/42/45'i ⇒ Toplam saldırı gücünün %15'i (+ hedefin azami canının %1/1,5/2/2,5/3'ü)

İLAVE HASAR ORANI Toplam saldırı gücünün %33/36/39/42/45'i (+0,3 Yetenek Gücü) ⇒ Toplam saldırı gücünün %15'i (+ hedefin azami canının %1/1,5/2/2,5/3'ü) (+0,3 Yetenek Gücü)

GÜÇLENDİRME SÜRESİ 4 saniye ⇒ 5 saniye

BEDEL 10/11/12/13/14 Mana ⇒ 15 Mana

E - Parçacık

KALDIRILDI: TAM GAZ Atış artık bir rakibe isabet ettikten sonra yavaşlamıyor.

Swain

Taban hareket hızı azaldı. Pasifin bekleme süresi azaldı ve artık bekleme süresinde azalmaya bağlı olarak azalıyor; artık mana yenilemiyor. Swain'in Saçartohumların fırlattığı rakipleri çekebilmesine yol açan hata giderildi. Q'nun bekleme süresi azaldı; büyü atışlarının açısı azaldı; artık rakiplerin içinden geçiyor. W'nun menzili arttı; hasarı azaldı; bedeli ileri yetenek seviyelerinde azaldı. E'nin bekleme süresi azaldı; bedeli azaldı ve artık sabit.

General ve iblis kuşları, ortalama düzeyde iyi bir performans sergiliyor; fakat sıralamalarda yükseldikçe performansları düşüyor. Bu epey uzun bir yenileme. Hem güçlendirmeler hem de zayıflatmalar dahil, bu yüzden dikkatlice okumanızı tavsiye ederiz.

Öncelikle şeker, baharat ve iyi olan her şeyle başlayalım: En büyük değişiklik, W'sunun menzilinin önemli ölçüde artması (en üst seviyede menzili iki katından fazla oluyor!). Bu değişikliğin özellikle de oyun boyunca diğer koridorlara uzaktan müdahale edebilen, üst düzeydeki Swain oyuncuları için faydalı olacağını düşünüyoruz. Ayrıca Q'sunu daha sık kullanabilmesi için yeteneğin bekleme süresini azaltıyor ve savaş büyücüsü temasını pekiştiriyoruz.

Zayıflatmalara gelecek olursak: Güçlendirmeleri dengelemek için, Swain'in hareket hızını azaltıyoruz. Ayrıca düşük Elo'daki Swain'lerin gücünü azaltmak için, mana yenilenmesini kaldırıyoruz. Bu beceri düzeylerindeki Swain oyuncuları, rakipleri yeteneklerden fazla kaçınamadığı için çok daha fazla avantaj sağlıyor. Yüksek Elo'daysa bunun tam tersiyle karşılaşıyoruz.

Genel olarak bu güçlendirmelerin hem orta koridordaki hem de destekteki üst düzey oyunculara avantaj sağlayacağını umuyoruz. Getirdiğimiz kapsamlı değişiklikler, Swain'in daha işlevsel bir orta koridor şampiyonu olması için gerekli olan tüm araçları ona sunuyor. 

Taban nitelikler

HAREKET HIZI 335 ⇒ 325

Pasif - Kuzgun Sürüsü

BEKLEME SÜRESİ 1/7/13. seviyelerde 12/9/6 saniye ⇒ 10 saniye (artık bekleme süresinde azalmaya bağlı olarak azalıyor)

KALDIRILDI: SÜRÜ MANA YENİLEMESİ Swain'in kuzgunları artık mana yenilemiyor.

GİDERİLEN HATA Swain artık kendileri veya takım arkadaşları tarafından tetiklenen Saçar tohumlarla havaya savrulan rakipleri çekemiyor.

Q - Ölümün Eli

BEKLEME SÜRESİ 10/8,5/7/5,5/4 saniye ⇒ 9/7,5/6/4,5/3 saniye

BÜYÜ ATIŞININ AÇISI 10 derece ⇒ 8 derece

YENİ KOLU UZUN Ölüm'ün Eli yeteneğinin büyü atışları artık şampiyonların içinden geçiyor.

W - İmparatorluğun Gözü

MENZİL 3500 ⇒ 5500/6000/6500/7000/7500

HASAR 100/150/200/250/300 ⇒ 80/120/160/200/240

BEDEL 70/85/100/115/130 Mana ⇒ 70/80/90/100/110 Mana

E - Kımıldama

BEKLEME SÜRESİ 13/12/11/10/9 saniye ⇒ 10 saniye

BEDEL 60/65/70/75/80 Mana ⇒ 50 Mana

Thresh

W'nun bekleme süresi ileri yetenek seviyelerinde arttı.

Profesyonel oyuncular, ortalama bir oyuncuya kıyasla W'sunu daha önce geliştirdiği için Thresh'in fenerinin gücünü biraz azaltıyoruz.

W - Karanlık Geçiş

BEKLEME SÜRESİ 22/19,5/17/14,5/12 saniye ⇒ 22/20,5/19/17,5/16 saniye

Twisted Fate

W'nun bekleme süresi ilk yetenek seviyelerinde arttı ve artık sabit değil.

Twisted Fate sürekli profesyonel ve seçkin düzeyde hem ayrık ittirme hem de haritanın tamamında baskı kurma arasındaki dengeyi bulabildiği korkutucu bir durumda. Dolayısıyla oyunun erken safhalarında koridorda kurduğu baskıyı ve minyon dalgası kontrolü kabiliyetini azaltıyoruz. Böylece artık kart (ve koridor!) seçerken daha fazla şeyi riske atması gerekecek.

W - Bir Kart Seç

BEKLEME SÜRESİ 6 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye

Yuumi

Pasifin mana yenileme değeri azaldı; artık azami manaya ve şampiyon seviyesine bağlı olarak artıyor; bekleme süresi azaldı.

Yuumi, 10.13 Yaması'nda E'sine getirdiğimiz mana bedeli zayıflatması yüzünden miyayvayı yemişti. Bu yüzden bazı ek değişikliklere gidiyoruz (ve çenesinin altını kaşımayı ihmal etmiyoruz). Yazımızda da bahsettiğimiz gibi, pasifinin Yuumi'nin başarıya ulaşmasında büyük bir rol oynamasını istiyoruz. Artık takım arkadaşlarına hayatta kalma imkânı sunmak istiyorsa, daha fazla risk alması gerekecek.

Pasif - Dokuz Can

MANA YENİLENMESİ 1-18. seviyelerde 50-160 ⇒ 1-18. seviyelerde 25-100 (+ azami manasının %8'i)

BEKLEME SÜRESİ 1-18. seviyelerde 20-8 ⇒ 1-18. seviyelerde 18-6

Görsel Efekt Güncellemeleri

Geçmişte yaptığımı görsel efekt güncellemelerine (Ziggs, Thresh, Lux vs.) benzer şekilde, bazı şampiyonların görsel efektlerinin güncellemeleri üstünde çalışıyoruz. Amacımız bu şampiyonların görsel efektlerini günümüz standartlarına getirmek ve oynanış netliğini arttırmak. Bu yamada Ahri ve Udyr'in görsel efektlerini güncelliyoruz!

Ufak bir hatırlatma: Görsel efekt güncellemeleri model, oynanış ve temayı da hesaba kattığımız Görsel ve Oynanış Yenilemelerinin kimlere geleceğini etkilemiyor. Bunlar yalnızca geliştiricilerin kendi isteğiyle yaptığı projeler.

Ahri

NORMAL SALDIRI Atış ve isabet efektleri temizlendi.

Q - ALDATAN KÜRE Yeni atışlar ve isabet efektleri, artık gerçek isabet alanını gösteriyor. İyileştiren atışlar artık yeşil.

W - TİLKİ ATEŞİ Yeni tilki ateşleri, atışlar ve isabet efektleri temizlendi ve modernleştirildi.

E - AYARTAN ÖPÜCÜK Kalp atışı daha modern olacak ve gerçek isabet alanını temsil edecek şekilde temizlendi.

R - RUH SALDIRISI Kullanıldığında yerde yeni bir güçlendirme efekti beliriyor. Ayrıca yeni atışlar ve isabet efektleri eklendi.

HANEDAN AHRI Yeni dans görsel efektleri eklendi.

YILDIZ MUHAFIZI AHRI Yeni dans görsel efektleri eklendi.

Udyr

NORMAL SALDIRI Yeni isabet efektleri eklendi.

PASİF - MAYMUNUN ÇEVİKLİĞİ Yeni hareket hızı artışı efekti eklendi.

Q - KAPLANIN ÖFKESİ Yeni dönüşüm efekti ve kaplan simgesi eklendi; kaplan biçimi artık yeni bir zaman içinde verilen hasar efektine sahip.

W - KAPLUMBAĞANIN METANETİ Yeni dönüşüm efekti ve kaplumbağa simgesi eklendi; kaplumbağa biçimi artık yeni kalkan ve iyileştirme efektlerine sahip.

E - AYININ HAŞMETİ Yeni dönüşüm efekti ve ayı simgesi eklendi; ayı biçimi artık yeni bir sersemletme efektine sahip.

R - ANKANIN ALEVİ Yeni dönüşüm efekti ve anka simgesi eklendi; anka biçimi artık yeni alan etkisi ve koni efektlerine sahip.

Eşyalar

Yetenek gücüne yönelik şampiyonlar, (özellikle de efsuncular) Büyü Hırsızının Marifeti serisi yerine daha çok Yadigâr Kalkan serisini tercih ediyordu. Birbirleriyle yarışmaları sorun değil ama savunmaya yönelik seçenek, her zaman baskın tercih olmamalı.

Büyü Hırsızının Marifeti

TABAN MANA YENİLENMESİ %25 ⇒ %50

Buzdiş

TABAN MANA YENİLENMESİ %50 ⇒ %75

Gerçek Buz Parçası

HASAR 45 Yetenek Gücü ⇒ 50 Yetenek Gücü

Rünler

Dizginsiz Büyü Kitabı

Dizginsiz Büyü Kitabı en yüksek beceri düzeylerinde (profesyonel ve seçkin) en baskın tercih haline geldi ve çoğu zaman erken safhalarda pek fazla etkileşim imkânı vermiyor. Diğer seçenekleri gölgede bırakmaması için gücünü biraz azaltıyoruz.

BAŞLANGIÇTA BEKLEME SÜRESİ 240 saniye ⇒ 300 saniye

AZAMİ BEKLEME SÜRESİ SINIRI 120 saniye ⇒ 150 saniye

DEĞİŞTİRME BAŞINA BEKLEME SÜRESİNDE AZALMA Her farklı sihirdar büyüsü için 20 saniye ⇒ Her farklı sihirdar büyüsü için 25 saniye

10.15 Güçlendirmeleri

  • Akali Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
  • Camille Aldığı hasar %5 azalır
  • Corki Aldığı hasar %5 azalır
  • Evelynn Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
  • Gnar Aldığı hasar %5 azalır
  • Kai'Sa Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
  • Neeko Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
  • Nidalee Aldığı hasar %5 azalır
  • Pyke Aldığı hasar %5 azalır
  • Qiyana Aldığı hasar %5 azalır
  • Rek'Sai Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %10 azalır
  • Taliyah Aldığı hasar %5 azalır
  • Tahm Kench Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
  • Thresh Verdiği hasar %5 artar, aldığı hasar %5 azalır
  • Zoe Aldığı hasar %5 azalır

10.15 Zayıflatmaları

  • Amumu Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Ashe Verdiği hasar %5 azalır
  • Brand Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Darius Verdiği hasar %5 azalır
  • Fiddlesticks Verdiği hasar %5 azalır
  • Illaoi Verdiği hasar %5 azalır
  • Jax Verdiği hasar %5 azalır
  • Kayle Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Kog'Maw Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Maokai Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Master Yi Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Sett Verdiği hasar %5 azalır
  • Singed Verdiği hasar %5 azalır
  • Sion Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Sona Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Taric Verdiği hasar %5 azalı, aldığı hasar %5 arta, iyileşme etkileri %5 zayıflar
  • Veigar Verdiği hasar %5 azalır
  • Volibear Verdiği hasar %5 azalır
  • Wukong Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar

ARAM Denge Değişiklikleri

10.15 Güçlendirmeleri

  • Trundle İyileşme etkileri %10 zayıflar ⇒ İyileşme etkileri %5 zayıflar
  • Yuumi Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 artar

10.15 Zayıflatmaları

  • Alistar Aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar ⇒ Verdiği hasar %5 azalır, aldığı hasar %5 artar, iyileştirme etkileri %10 zayıflar
  • Karthus Değişmez ⇒ Verdiği hasar %5 azalır
  • Kog'Maw Verdiği hasar %10 azalır ⇒ Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %5 artar
  • Lux Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %10 artar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar
  • Teemo Verdiği hasar %10 azalır, aldığı hasar %10 artar ⇒ Verdiği hasar %15 azalır, aldığı hasar %10 artar

Giderilen Hatalar/Yaşam Kalitesi Değişiklikleri

  • LOL İSTEMCİSİ: Sosyal panelinin istemcide görünmemesine yol açan hata giderildi.
  • LOL İSTEMCİSİ: Oyun tamamlandıktan sonra ana sayfanın işlenmemesine yol açan hata giderildi.
  • Büyü Üstadı Kog'Maw'ın W - Hiçlikten Sızan yeteneğinin görsel efektleri, artık rakip birimlere hasar verdiğinde doğru bir şekilde görüntüleniyor.
  • Jhin dirildiğinde Pasif - Suflör yeteneği, artık doğru miktarda cephaneye sahip oluyor.
  • Annie artık tam yüke ulaşmışken dirildiğinde Pasif - Kundakçı yeteneğinin yüklerini kaybetmiyor.
  • Elise'in örümcek yavrularının normal saldırıları, artık Elise'in rünlerden kazandığı değişken kuvvet etkilerinden faydalanıyor.
  • Karthus'un W - Acı Duvarı yeteneği, artık 0 Menzilden kullanıldığında bile doğru biçimde ortaya çıkıyor.
  • Yorick'in Sis'in Hanımı, Ivern'ün Daisy'si, Elise'in örümcek yavruları, Malzahar'ın Hiçlik Haşereleri ve Heimerdinger'in Q - H-28G Evrim Tareti artık Mana Akışı Yüzüğü'nü doğru biçimde tetikliyor.
  • Pulsefire Fiora yoğun kitle kontrolü etkisine sahip bir yeteneği savuşturduğunda, artık W - Karşı Hamle yeteneğinin yerdeki göstergesi ortadan kaybolmuyor.
  • Renekton, artık azami canı %50'nin altındayken hem Öfke üretimi artışından hem de R - Sahip yeteneğini kullandığında kazandığı Öfkeden faydalanıyor.
  • Riven sahip olduğu üç Pasif - Rünlü Kılıç yükünden birini kullandığında, yeteneğin süresi artık doğru biçimde sıfırlanıyor.
  • Katledilmiş Syndra ve Kindred, artık takımına görüş sağlamıyor.
  • Eşya görsel efektleri, artık Neeko'nun kılık değiştirmiş kopyasında görünmüyor.
  • Aatrox'un R - Dünyaların Sonu yeteneği, artık korkutma etkilerini ve Zyra'nın hiddetlenmiş Diken Tükürenlerini doğru biçimde durduruyor.
  • Nunu ve Willump, artık W - Büsbüyük Kartopu yeteneğini kullanmadan hemen önce Can Eriği yediğinde hedeflenenden daha fazla hareket hızı kazanmıyor.
  • Nidalee'nin Pasif - Kolaçan yeteneğinin tekrarlayan ses efekti, temel ve diğer kostümleri için düzeltildi.
  • Nidalee'nin R - Puma Sureti yeteneğinin pumadan insana dönüşüm esnasında çıkardığı sesler düzeltildi.
  • Şafağın Mızrağı Nidalee'nin Dönüş animasyonu, artık yere vurduğu sırada Q - Mızrak Atışı yeteneğinin isabet sesini oynatmıyor. Puma biçimindeyken kullanılan E - Pençele yeteneğinin sesleri, artık doğru biçimde oynatılıyor.
  • Alevlerin Hâkimi Aurelion Sol'un dansının tekrar eden ses efektleri, artık animasyon yarıda kesildiğinde oynamaya devam etmiyor.
  • Oyuncunun E - Uzay Seyyahı yeteneği kullanılırken bağlantısının kesilmesi ve Alevlerin Hâkimi Aurelion Sol yere konmadan önce yeniden bağlanması durumunda, yeteneğin ses efektlerinin sonsuza dek oynatılmasına yol açan hata giderildi.
  • Alevlerin Hâkimi Aurelion Sol'un Q - Felaket Yıldızı yeteneğiyle bir rakibi sersemlettiğinde oynatılan ses efekti düzeltildi.
  • Meka Aurelion Sol'un R - Işığın Sesi yeteneğiyle bir rakibi yavaşlattığında oynatılan ses düzeltildi.
  • Elise'in örümcek yavruları artık doğru ölüm seslerini oynatıyor.


En son yorumlar
Bu haber için yapılmış hiçbir yorum bulunmuyor.

Bu yorum alanı kalbiniz kadar temiz.Bir yorum bırakmak ister misiniz ?