VALORANT 1.02 Yama Notları Yayınlandı.

VALORANT 1.02 Yama Notları Yayınlandı.

VALORANT 1.02 Yama Notları Yayında. Valorant 1.02 Yama notları ve daha fazlası için İtemSatış'a üye olun.

Valorant Nedir?

Riot Games tarafından yapılan açıklamada oyunun 2 Haziranda tamamen ücretsiz şekilde oynanabileceği belirtilmişti. Oyuncular Valorant'a akın etmeye başladı. RPS ve FPS kategorisinde yer alan Valorant, Counter Strike Global Offensive'e büyük bir rakip konumunda. Öylesine ciddi bir rekabet ki ayda 1 kere güncelleme yayınlayan Valve, Valorant kapalı beta süreci başlamasından sonra haftada 1 güncelleme yayınlamaya başladı. Bu durum elbette biz oyuncuların işine geliyor :) Ne kadar rekabet olursa o kadar iyi hizmet alıyoruz.

Valorant 2 Haziran 2020 Tarihinde ücretsiz olarak biz oyuncuların hizmetine sunuldu. Riot Games 1.02 Yamasıyla birlikte Valorant için ikinci güncellemesini gerçekleştirdi. Valorant 1.02 Yama notları detayları aşağıda.

Valorant Ajan Güncellemeleri

Viper

  • Zehir Perdesi artık duvarları delerek yakacak ve hattı üzerinde uygun olan tüm noktalara (örn. zemine) salgılayıcı yerleştirecek.
  • - Asit Havuzu'yla hasar almak bir oyuncunun kısa süreliğine savunmasız kalmasına sebep olacak.
  • - "Savunmasız", alınan hasarı arttıran bir zayıflatma.
  • Not: Toplam hasar değişmedi (hasar azaltıldı ama savunmasız etkisi onu arttıracağı için durum eşitlenmiş oldu).
  • Viper dumanlarıyla çürüme etkisi uyguluyor ancak alan hasarı yeteneğiyle sadece orta seviye hasar verebiliyordu, bu da dumanların içine dalanları cezalandırmayı zorlaştırıyordu. Savunmasız etkisiyle birlikte Viper'ın takımı artık dumanları yarıp gelen düşmanlar üzerinde çok daha ciddi bir avantaja sahip olacak.
  • Zehir Küresi etkinleştirme bekleme süresi arttı: 0,5 sn. >>> 6 sn.
  • Viper'ın "tek yönlü" dumanlar oluşturabilme özelliğini seviyoruz ama bazı konumlarda bu durum, düşmanın ilerlemek için intihar etmesi anlamına geliyordu. Aradaki süreyi açmak, bu taktiği ortadan kaldırmadan onu hâlâ uygulanabilir kılacak.

Jett

  • Keskin Fırtına artık Yakardöner sırasında Phoenix'i öldürmek için kullanıldığında sıfırlanacak.

Reyna

  • Ruh Küreleri artık Reyna Yakardöner sırasında Phoenix'i öldürdüğünde ortaya çıkacak.

Cypher

  • Gizli Kamera'nın Spike'ın imha edilmesini engellemesine neden olan bir hata giderildi.
  • Oyuncuların bir Bubi Tuzağı üzerine Siber Kafes yerleştirebilmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Gizli Kamera'nın Bind'de girişteki çerçevelerin dış kısmına yerleştirildiğinde ışınlayıcı kapılardan geçmesi engellendi.
  • Duman Ayarlamaları
  • Duman giriş ve çıkışlarındaki ekran efektlerinde ayarlamalar yapıldı.
  • Körlemesine atışlarda mermiler daha az irtifa kaybedecek.
  • Görüş kısıtlamasının yoğunluğu azaltıldı.
  • Dumanlara dair geçmişte yaptığımız ayarlamalar, oyuncuların onların içinden geçmesini fazla riskli kılmıştı ve bu riske pek değmiyordu. Böylece savunma ve oyalama için çok güçlü araçlara dönüştüler. Dumanların içinden geçmek gene riskli olacak ama makul ölçülerde.

Valorant Silah güncellemeleri

Bucky (Sağ Tık)

  • Çömelerek yürürken isabetlilik: 3,45 >>> 4,1
  • Yürürken isabetlilik: 6,4 >>> 4,4
  • Koşarken isabetlilik: 3,5 >>> 6,4
  • Bucky'nin sağ tık atışında harekete dayalı isabetsizliğin yanlışlıkla tutarsız şekilde uygulandığını fark ettik. Bunun sebebi, kapalı beta sırasında getirdiğimiz ve oyuncuların koşarken yavaşladıkları esnada yürüme isabetliliğine geçerken uygulanan gecikmeydi. Bunun bir sonucu olarak sağ tık, koşma esnasında olması gerekenden çok daha isabetli çalışıyordu. Artık sağ tıkla koşarken isabetlilik yürümeye ya da sabit durmaya kıyasla çok daha düşük olacak. Çömelerek yürüme durumundaki isabetliliği de sağladığı kaçınma avantajıyla uyumlu olacak şekilde azalttık.

Valorant Rekabet Modu Güncellemeleri

  • Rekabet modu bu yama oyuna gelecek. Kapalı betadan bu yana moda gelen değişiklikler şu şekilde:
  • Dereceli kademelerinin simgeleri güncellendi.
  • Zirvedeki kademeye yeni bir ad verildi: Işıyan.
  • Dereceli yerleştirmelerinde arkadaşlarla birlikte oynarken yaşanan beceri farklılıkları için mevcut aralık genişletildi.

Valorant Arayüz Güncellemeleri

  • Artık tüm ana kısımların üst sol tarafında Ana Sayfa görünümüne dönebilmenizi sağlayacak birer "Geri" düğmesi var.
  • Tüm ayrıntılı görüntüleme kısımları (silah detayları, oyuncu kartları, karşılaşma bilgileri vb.) sağ üstte yer alan kapat düğmesini kullanmak yerine sol üstteki aynı geri düğmesini kullanacak şekilde güncellendi.
  • Açılır diyalog pencereleriyse uygun olduğu durumlarda hâlâ sağ üstteki kapat düğmesine sahip olacak.
  • Kayarak açılan seçenekler menüsü, sol üstteki logo düğmesinden ayrıldı.
  • Sağ üst tarafa yeni bir seçenekler menü düğmesi eklendi. Buradan Ayarlar, Destek, Hakkında, Karşılaşmadan Ayrıl ve Masaüstüne Dön düğmelerine erişebileceksiniz.
  • Savaş Bileti ve etkin kontratlar için yuvarlak ilerleyiş göstergeleri gezinme çubuğundan kaldırıldı; görevlere dair öğelerse deneyim boyunca yer almaya devam ediyor.
  • Savaş Bileti
  • Savaş Bileti metin düğmesi, daha kolay bulunabilmesi için gezinme çubuğuna eklendi.
  • Metnin altına, biletteki mevcut seviyeyi gösteren küçük bir ilerleme çubuğu eklendi.
  • Gezinme çubuğunda imleçle Savaş Bileti'nin üzerine gelindiğinde, sıradaki bilet ödüllerine dair açılır menü şeklinde bir "önizleme" görebileceksiniz.
  • Herhangi birine tıklandığında, yeni Savaş Bileti kısmına gidilecek.

Valorant Kontrat ve Ajan Sayfaları

  • Ajanlar, hem daha rahat bulunabilmeleri hem de kontrat ilerleyişine gezinme çubuğunda kendine ait bir yer sağlayabilmek için Koleksiyon'un altından taşındı.
  • Metnin altına etkin olan kontratın seviye ilerleyişini gösteren ufak bir ilerleyiş çubuğu eklendi.
  • Gezinme çubuğunda imleçle ajanların üzerine gelindiğinde, sıradaki kontrat ödüllerine dair bir "önizleme" görebileceksiniz.
  • Ajanlara tıklamak sizi Ajanlar sayfasına götürecek; kontrat açılır menüsüne tıklamak da sizi Ajanlar sayfasına götürecek ama yanında bir de ilgili kontrat ayrıntılarını açacak.
  • Ajanlar artık orada olmadığından buna ihtiyaç kalmadığı için Koleksiyon'daki ikinci gezinme çubuğu kaldırıldı.
  • Masaüstüne dönüş akışı, tek bir düğme ve açılan bir pencereyle oyuncunun çıkış yapabileceği ya da oturumunu kapatarak çıkış yapabileceği hale getirildi.
  • Karşılaşmadan Ayrıl düğmesi artık devamlı gösteriliyor ancak karşılaşmadan ayrılmanın mümkün olmadığı durumlarda kilitli olacak. Bu düğme önceden karşılaşmadan ayrılmak mümkün olmadığında hiç gösterilmiyordu, bu da durumun bir hata olarak algılanabilmesine sebep oluyordu.
  • Envanterin, arayüzün sağ alt kısmında her zaman görünür olmasını sağlayacak bir ayar eklendi.
  • AFK olduğunuz için oyunda yeniden doğmadığınızda bunu size söyleyen yeni bir arayüz öğesi oyuna eklendi.

Valorant Yaşam Kalitesi

  • Erken Teslim seçeneği eklendi. Artık oyuna devam etmek istemediğiniz durumlarda karşılaşmanın bitmesini beklemeden teslim olma seçeneğini kullanabilirsiniz. 1.02'nin ardından gelecek yamalarda bu özelliğe bazı işlevler ekleyerek ufak tefek cilalar da çekeceğiz.
  • Erken teslim olma oylamasını başlatmak için "/sur", "/pes", "/çekil" ya da "/teslim" yazmanız yeterli olacak.
  • Erken teslim olma oylamasının kabul edilmesi için teslim olmak isteyen takımdaki herkesin "evet" oyu kullanması gerekiyor.
  • Varsayılan olarak atalı F5 ve F6 tuşlarını kullanmanın yanı sıra "/evet" veya "/hayır" diyerek de oyunuzu kullanabilirsiniz.
  • Her bir takımın, yarı başına bir kere oylama yapma hakkı var.
  • Erken teslim olma oylaması, 8. turdan önce yapılamaz.
  • Oylama bir kez başlatıldıktan sonra, bir sonraki turda yapılmak üzere sıraya alınır; ancak oylamayı satın alma evresinde erkenden başlattıysanız, hemen yapabilirsiniz de.
  • Kazanan takım, onları zafer koşulu olan 13 tura götüren kazandığı her bir tur için kredisini alır. Teslim olan takım, onları zafer koşulu olan 13 tura götüren kaybettiği her bir tur için kredisini alır.
  • Oyuncuların yazılı sohbette karşı takımdakileri kalıcı olarak susturabilmesi için bir seçenek eklendi.
  • İşaretleme (rakip tarafından ateş edildiğinde yavaşlama) etkisi güncellendi.
  • Azami Hız Kesme Aşımı: 3 >> 1
  • İşaretleme dediğimiz şey, hem oyuncuların daha iyi konum almasını hem de rakibe ilk atışı isabet ettiren oyuncuyu ödüllendirmeyi amaçlıyor. İşaretlendiğinizde bundan böyle azalan işaretlenme hızına daha kademeli şekilde geçeceksiniz. Siper almaya yakın bir noktada duruyorsanız bu, sizin işaretlendiğinizde eskiye kıyasla kaçabilme şansınızı arttıracak. Ayrıca, özellikle de ping'iniz yüksekse, bir kez işaretlendiğinizde dünyanın sonu gelmiş gibi hissetmeyeceksiniz.
  • Duvarların ardından işaretlenildiğinde yaşanan hareket hızında azalma: %35 >> %25
  • Duvarların ardından işaretlenme etkisi, biri size duvarın arkasından ateş ettiğinde kaçma şansınızı arttırmak için daha da azaltıldı.

Valorant Mod Güncellemeleri

Spike'a Hücum

  • Yeni Küre - İzli Mermi Küresi
  • Tüm takıma 2 katı duvar delme veren ve isabet alan düşmanları 0,75 saniyeliğine ortaya çıkaran bir güçlendirme.
  • Süre: Tur boyu
  • Hız Takviyesi, Kuvvetli Savaş'la değiştirildi.
  • Hareket hızı artışı ve süreleri değişmedi.
  • Doldurma süresi %30 kısaltıldı.
  • Silah çekme süresi %30 kısaltıldı.
  • Saçılma yenilenme süresi %30 kısaltıldı.
  • Atış hızı %30 arttırıldı.
  • Zıplama gücü %25 arttırıldı.
  • Hastalık Küresi artık Paranoya Küresi'yle ortak bir havuz kullanıyor.
  • Oyun başına bunlardan yalnızca biri seçilecek.
  • Tur başına yalnız bir Hastalık Küresi çıkacak.
  • Can azaltma etkisi 90'dan 50'ye düşürüldü.
  • Aldatma Küresi artık Hastalık Küres'yle ortak bir havuz kullanıyor.
  • Oyun başına bunlardan yalnızca biri seçilecek.
  • Tur başına yalnız bir Aldatma Küresi çıkacak.
  • Süre, 10 saniyeden 8 saniyeye düşürüldü (artık Hastalık Küresi'yle uyumlu).
  • Görüş açısı kısıtlaması %20 azaltıldı (yani ekranda daha fazla şey görebilecceksiniz).

Alıştırma Modu

  • Reyna: Alıştırma botlarını öldürmek artık olması gerektiği şekilde Ruh Küresi çıkartıyor.
  • Jett: Alıştırma botlarını öldürmek artık olması gerektiği şekilde Keskin Fırtına'yı sıfırlıyor.

Valorant Performans Güncellemeleri

  • Birden fazla oyuncunun birbirine çok yakın hareket ettiği durumlarda ortaya çıkan en kötü senaryo performansında iyileştirmelere gidildi.
  • Çoklu öldürme yazıları iyileştirildi.
  • Oyuncu can çubukları iyileştirildi.
  • Sinyal oluşturma (z sinyalleri, sinyal çarkı, bir silah arkadaşı ölünce vb.) iyileştirildi.
  • Doğma Bariyeri seslerinin ara ara kare hızı çakılmalarına neden olma durumu iyileştirildi.
  • [1.01 - Düzeltme] Düşük bellekli ve yavaş HDD'li sistemlerin özellikle kötü performans elde etmesine neden olan bir hata giderildi.

Valorant Giderilen Hatalar

  •  Fatih Ghost kaplamasının 2-7. Seviyelerine dair hata giderildi ve kaplama artık açılabiliyor.
  • Daha önce de belirttiğimiz gibi, kaplamalar asla parayı basarak kazanma ya da kaybetme amacı gütmüyor. Bu örnekte Fatih Ghost, 2-7. Seviyelerde üçüncü şahısta susturulmamış şekilde çalışıyordu ve bu da âdeta "parasıyla oyun kaybetme" gibi bir saçmalığa sebep oluyordu. Bu, asla yaşamanızı istemeyeceğimiz bir durum. Şu an bu hata giderildi ve gönül rahatlığıyla Ghost'unuzu geliştirebilir ve özel efektlerin, bitirişlerin, ölüm sancaklarının ve stillerin keyfini sürebilirsiniz!
  • Yürüyüşü Değiştir'le ilgili hata giderildi, artık bu ayarı tekrar kullanabileceksiniz.
  • "Artık AFK Değil" mesajı, artık yalnızca oyuna en son katılan oyuncunun ismini göstermeyecek.
  • İmha etme çubuğunun iki tane görünmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Yerelleştirmeye dair birkaç sorun ve üst üste binen metinler düzeltildi.
  • Çökmeye neden olan birkaç problem giderildi.
  • Spike'ın, bir yerleştirme bölgesine adım atıldığı anda oyuncunun envanterinde bulunuyorsa otomatik olarak yerleştirilmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Spike'ın, Sage'in duvarının üzerine yerleştirildiği durumlarda havada süzülmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Yere bırakılan Spike'ın, zeminde dururken Savunuculara görünmemesine neden olan bir hata giderildi.
  • Silah uğurlarının Cephanelik sayfasında sıkış tıkış görünmesine neden olan bir hata giderildi.
  • Karakter Seçimi arayüzünün mega haritayla birlikte açıldığında Poligon'u kilitlemesine neden olan hata giderildi.
  • Oyun menü ekranlarının çoğu için ekran kartı performans iyileştirmeleri yapıldı.
  • Oyuncuların bazen oyuna giriş ekranında takılı kalmasına ve asla oyuna geçiş yapamamasına neden olan bir hata giderildi.
  • Bucky'nin alternatif atışındaki saçılmanın yürürken, sabit durduğu ya da koştuğu durumlardan daha yüksek olmasına neden olan bir hata giderildi.
  • Ölen oyuncuların karşılaşmaya yeniden bağlanıldığında ayakta duruyor gibi görünmelerine neden olan bir hata giderildi.
  • Oyuncuların küre almaya çalışırken takılı kalmasına neden olan bir hata giderildi.
  • Oyuncunun kendi takımı öldüğünde rakip oyuncuların Spike'ı gözetlerken mini haritada görünmesine neden olan bir hata giderildi.

Valorant Bilinen Sorunlar

Bu yamadaki rekabetçi karşılaşmalar Kazanan Alır mantığıyla sonuçlanacak ve bunun adil olmadığının farkındayız. Çok daha adil bir çözüm bulmak için çalışmalarımız devam ediyor.

Yönlendirme yazılımımızda, İsveç'teki bazı oyuncuların yanlışlıkla İstanbul'daki oyun sunucularımıza yönlendirilmesine neden olan bir hata tespit ettik. Muhtemelen çok az sayıda başka oyuncunun da yanlış yönlendirildiğini tahmin ediyoruz. Stockholm'deki ağ donanımızda gerekli düzeltmeyi yaptık ve bu hafta düzeltmeyi küresel olarak da hayata geçireceğiz.


Değerli itemsatış ziyaretçileri. Bu yazımızda Valorant 1.02 Yama notlarını sizler için sitemizde paylaştık. Valorant ilan pazarımızdan güvenli şekilde hesap alışverişi yapabilirsiniz. Ayrıca itemsatış güvencesiyle Valorant Points VP satın alabilirsiniz.

https://www.itemsatis.com/urunler/710/valorant.html

https://www.itemsatis.com/ilanlar/710/valorant.html

En son yorumlar
Bu haber için yapılmış hiçbir yorum bulunmuyor.

Bu yorum alanı kalbiniz kadar temiz.Bir yorum bırakmak ister misiniz ?